Büyük bir hayal kırıklığı - Big Chefs

İzmir'de Mavibahçe Avm'ye birçok cafe ve restaurant açılmıştı. Bunlardan biri de daha önce İzmir'de bulunmayan Big Chefs. Ben de bütün bu insanların merakla beklediği, açıldığı günden beri hiç boş görmediğim mekanı denemek istedim.
Sevgilimle birlikte romantik bir akşam yemeği için uygun olacağına inandığımız Big Chefs'e gittik. O hamburger ben de şinitzel söyledim.
Sevgilim hamburgerin tadının çok yavan olduğunu ve İstanbul'da Big Chefs'te yediği hamburgerle alakası bile olmadığını söyledi. Arkadaşlar tavuk açıkçası ortalama bir kafe standardındaydı ve şinitzelin yanında getirdikleri patates salatası kelimenin tam anlamıyla çiğdi. Öyle ki o akşam sabaha kadar kustum. Fiyatları oldukça yüksek olan bu yemeklerden ( en ucuz tavuk yemeği 27 tl dolaylarında başlamakta ) çok pişmanlık duyarak ayrıldık mekandan. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.