İzmir'de ne yapmalı ?

     Herkese merhaba arkadaşlar. Bir İzmirli olarak size İzmir'e geldiğinizde gidebileceğiniz yerlerden bahsetmek istiyorum. Bana göre İzmir'in en güzel yeri Bostanlı sahili, İzmir'e geldiğiniz zaman bence mutlaka Karşıyaka İskelesinden Mavişehir'e kadar uzanan o güzel sahil yolunda bir yürüyüş yapmalısınız. Yolda bir mısır arabası bulursanız da darı almaktan çekinmeyin. Yolun sonunda Mavişehir'e dönmeden düz 10-15 m daha devam ederseniz karşınızda Mavişehirli balıkçıların işlettiği Balıkçı Barınağı'nı göreceksiniz. Deniz kenarındaki masa boşsa mutlaka oturun ve kendinize bir çay söyleyin. Özellikle gün batımını orada büyük bir keyif ile izleyeceğinizden eminim.
     İzmir'e gelmişken ben gezmek,içmek,eğlenmek istiyorum diyorsanız da tercihiniz mutlaka Alsancaktan yana olmalı. İster Kordondaki çimlerde oturun ister mekanlarda. Kordonun mutlaka keyfini çıkarın. Bisquitte ve Alin's oradaki en meşhur mekanlar. Özellikle Bisquitte'de kahve içip tatlı yemenizi öneririm. Açıkcası, Alsancak'ta her  ara sokakta farklı bir kafe keşfedebilirsiniz. Ben kendi favorilerimi ayrı ayrı postlarda paylaşmaya çalışırım. Fazla ayrıntı vermeden Alsancakta ister sevgiliniz ister arkadaşlarınızla oturabileceğiniz yerlerin isimlerini vereyim; Varuna Gezgin, La Puerta, Edit's, Nar Cafe ve makarnaseverlerin en popüler buluşma noktası Alavera.
     Öğrenci mekanı Bornova Küçükpark'ta da bir çok kafe mevcut. Öyle ki iki ayrı cafeler sokağı var. Ben Süvari Caddesi'nde bulunan cafeleri tercih ediyorum. Metroya yakın olan daha çok nargile ortamına uygun gibi geliyor. Sigara içmeyen bir insan olarak buram buram nargile kokusu pek bana hitap etmiyor. Bisquitte Bornova'da da mevcut. Yemekleri bana göre en güzel yer Muzip Cafe. Kahvaltı yapmak veya et yemeği yemek için Bornovaya gelecekseniz tercihiniz mutlaka ama mutlaka AdacıIzgara olmalı. Alternatif bir cafe arıyorsanız eğer gideceğiniz durak Alice Cafe, Alice Harikalar Diyarı konsepti ile gerçekten de harikalar yaratıyorlar. Kalabalık bir grup halinde gidicekseniz mutlaka Alice'i tercih edin ve oradaki oyunların ve güzel tatların keyfini çıkarın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.